6 клас


Матеріали  додаються, тому гортайте сторінку!!!!!
______________________________________________________
Добрий день, шановний 6 клас!
Надсилаю вам презентацію до уроку "Групи слів за вживанням". Опрацюйте тему, тести наприкінці презентації виконувати не треба. Також ви попрацюєте з підручником: параграф 8-9 опрацювати правила, вправа 84 (стор. 34).
Бажаю удачі!








________________________________________________________________________________

07.11.2022р.
Добрий день, шановні учні 6 класу! 
Ми сьогодні розглядали цікаву тему про творення слів.
Щоб ви ще раз закріпили цю тему, перегляньте презентацію, закріпіть матеріал, виконайте домашню вправу! Бажаю   успіхів!!!

_______________________________________________________
08.11.2022р.
Добрий день, шановний 6 клас! Повторіть, будь ласка, тему про зміну приголосних при утворенні нових слів.  Зверніть увагу, як змінюються приголосні звуки!

___________________________________________________________________________________

14.11.2022
Добрий день, шановний 6 клас!
Прошу переглянути презентацію про написання складних слів і ще раз повторити цю тему

_______________________________________________________________________________

15.11.2022р.
Добрий день, шановний 6 клас! 
ДУЖЕ прошу переглянути презентації про СЛОВОТВІР та написання слів, ще раз повторити ці теми та виконати Д/З: стор. 74-75 (виконати 1-5 тестові завдання) тільки 5 завдань.

___________________________________________________________________________________

21.11.2022р.
Добрий день, шановний шостий клас! 
Прошу переглянути ще раз презентацію та підготуватися до контрольної роботи. Бажаю успіхів!


_______________________________________________________________________________

28.11.2022р.
Добрий вечір, шановний шостий клас! Дуже жаль, що ми сьогодні не зустрілися. 
Надсилаю вам дві презентації про іменник. Дуже уважно прогляньте матеріал та запам'ятайте правила. Бажаю успіху!!!


___________________________________________________________________________________

Добрий день, шановний 6 клас!
Ще раз опрацюйте тему "Відміни іменників"

______________________________________________________________________________

Добрий день, шановний 6 клас!!! Надсилаю вам презентації, які ми сьогодні опрацьовували на уроці. Передивіться їх ще раз та виконайте Д/З: параграф 33 (вивчити правила), впр.314 (письмово)

_____________________________________________________________________________

Добрий день, шановний 6 клас! Надсилаю вам презентації для ознайомлення та вивчення! Дуже уважно передивіться презентації та запам'ятайте правила!!! Бажаю успіхів! Також опрацюйте параграф 35 (таблиці та правила), впр.330 (письмово). З нетерпінням чекаю на ваші роботи!

__________________________________________________________________________________

ДОБРИЙ ДЕНЬ, ШАНОВНІ ШЕСТИКЛАСНИКИ!
Ми починаємо з вами вивчення нової теми: "Прикметник - самостійна частина мови" - яскравої, неповторної частини мови!
В іменника прикметник є,
Який підкреслить щось своє.
Предмет охарактеризує,
І кольорово розмалює!
Він наче фарби кольорові:
Яскраві, гарні, пречудові!
У презентації опрацюйте 1-15 слайди, передивіться відео.
 У підручнику попрацюйте з параграфом 39 (стор. 130), вправа 366 (прочитати текст, ВИПИСАТИ ТІЛЬКИ ПРИКМЕТНИКИ)




П О П О В Н Ю ЄМ О 
наш словниковий запас!!!

Бурштиновий

Серед природних багатств бурштин має найбільшу кількість відтінків. Його можна знайти як сірого, так й блакитного відтінку.

Але серед поціновувачів цього кольору найпопулярнішими є жовті та коричневі відтінки. Саме бурштиновим, а не "янтарним", треба називати цей колір.




А ще завдання на повторення теми "Іменник". Відгадайте кросворд і повторіть, що таке ІМЕННИК

      ІМЕННИК

-        Відгадайте загадки.

-        У словах – відповідях назвіть істоти, неістоти.

-        Яке слово вийшло по вертикалі?

ЗАГАДКИ

1.    Ой, яка ж вона гарненька,

Пишнохвіста і руденька,

Не звірятко – просто диво,

Невгамовне, пустотливе,

Вгору – вниз, на гілку, з гілки,

Хто це буде , діти ?        ()

2.    Хмара сива увесь світ накрила. ( )

3.     Крил не має, скрізь літає

 та ще й куряву здіймає?  ( )

4.     Ніжна зірка ніжно-біла

На рукав мені злетіла.

Поки ніс її сюди,

Стала краплею води.  ( )

5.    Невидимка ходить гаєм,

Всі дерева роздягає.  ( )

6.    Хто наткав полотна

Аж до лісу від вікна?

Сміється , задається:

«От така ширина!»    ( )

7.    Що росте догори коренем?  ( )

 

-        Пригадайте, які слова називаються іменниками ?

-        З одним  іменником ( на вибір ) складіть  розповідне речення.

 

 

1.

І

 

 

 

 

2.

 

м

 

 

 

 

3.

 

 

е

 

 

 

4.

 

 

 

 

н

 

 

 

 

5.

 

 

н

 

 

 

6.

и

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

к

 

 




___________________________________________________________________________________

Добрий день, шановні шестикласники! 
Презентація для опрацювання: "Групи прикметників за значенням". Параграф 40 (опрацювати правила), впр.374 (письмово)

_________________________________________________________________________________

Добрий день, шановні шестикласники! 
Я знаю, що ви вмієте дуже добре працювати на уроках та при виконанні домашніх завдань!!!За це вам дуже дякую!!! 
Надсилаю вам презентацію та відео про ступені порівняння прикметників. Також ви попрацюєте із підручником: Параграф 41 (зрозуміти правила), впр.387 (письмово).


________________________________________________________________________________

Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
Опрацюйте тему про те, як утворюються прикметники, нові слова з новим значенням! Також попрацюйте над завданнями підручника: Параграф 24 (опрацювати правила), впр. 410 (письмово). Бажаю успіхів!!!!!




___________________________________________________________________________________

07.02.2023р.
Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
Надаю вам презентацію для ознайомлення з новою темою:
"Суфікси прикметників". Також ви опрацюєте сторінки підручника: Параграф 45 (стор. 149-150-ознайомитися з правилами), впр. 422 (І завдання, письмово). Бажаю успіхів!



________________________________________________________________________________
13.02.2023р.
Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
Надаю вам презентацію для ознайомлення з новою темою:
"Написання складних прикметників".
Також ви попрацюєте з підручником: П. 48 (стор. 156-157), впр. 446 (записати правильно слова та надіслати мені 😊).


__________________________________________________________________________________
14.02.2023р.
Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
Надаю вам презентацію для ознайомлення з новою темою:
"Н і НН у прикметниках". Також ви попрацюєте з підручником: П.47 (опрацювати і зрозуміти правила), впр. 440 (письмово). З нетерпінням чекаю ваших робіт!😉

_________________________________________________________________________________
15.02.2023р.
Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
Надаю вам презентацію для ознайомлення з новою темою:
"Не з прикметниками". Також опрацюйте параграф 46 
(не з прикметниками),  впр.430 (письмово).



________________________________________________________________________________
21.02.2023р.
Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
Дякую вам за роботу на уроці! Ще раз ознайомтеся з текстом та виконайте завдання із презентації: складіть письмово план до тексту, перекажіть той уривок, який вам сподобався або складіть продовження до тексту. Бажаю успіхів і натхнення! 😉 


________________________________________________________________________________

23.02.2023р.
Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
Дякую за роботу на уроці! Ще раз повторіть тему "Прикметник - самостійна частина мови" та підготуйтеся до контрольної роботи. Неодмінно попрацюйте з підручником: стор. 163 (усна відповідь на запитання), параграф 48 (повторити), впр.449 (письмово). Бажаю успіхів!!!😉





________________________________________________________________________________
02.03.2023р.
Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
Дякую за роботу на уроці! Ми почали вивчати ЧИСЛІВНИК! Пропоную вам переглянути ще раз презентацію та відео про числівники та пригадати, що це за частина мови. Також ви попрацюєте з підручником: параграф 51 (вивчити, що таке числівник), впр. 469 (письмово). Ще ви знайдете тут
 і ребуси з числівниками! Бажаю успіхів!





___________________________________________________________________________
09.03.2023р.
Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
Опрацюйте, будь ласка, тему "Прості, складні та складені числівники". У підручнику звернете увагу на сторінку 167 та виконаєте вправу 475 (тести, письмово).



___________________________________________________________________________________

13.03.2023р.
Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
Дякую за роботу на уроці! Опрацюйте презентацію про опис природи. З останнього слайду оберіть для себе фото та спробуйте описати те, що ви бачите, що відчуваєте. Напевно, ви будете вживати порівняння (дерева, наче велетні; квіти, немов усмішка землі). З нетерпінням чекаю ваших описів!



________________________________________________________________________________

16.03.2023р.
Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
Дякую за роботу на уроці! Книга - аптека для душі, як казали наші предки. Дуже прошу переглянути презентації про історію виникнення книги, як правильно складати відгуки про прочитану книгу та створити власний відгук про книгу, улюблене оповідання тощо.





________________________________________________________________________________

21.03.2023р.
Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
Дякую за роботу на уроці! Презентацію, з якою ми сьогодні працювали, ви зможете знайти вище, за 09.03.2023р. Домашня вправа 474.
_______________________________________________________
Презентації до теми "ЧИСЛІВНИК"




___________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________
Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
Прошу опрацювати тему "Відмінювання дробових та збірних числівників". Також попрацюйте з підручником: параграф 54 (стор. 176-177, розглянути правила), впр. 504 (письмово). Бажаю успіху!


___________________________________________________________________________________

Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!!!
ОПРАЦЮЙТЕ ТЕМУ "ЗАЙМЕННИК"


________________________________________________________________________________

Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!
 Сьогодні ми опрацювали тему про ЗАПЕРЕЧНІ ТА НЕОЗНАЧЕНІ займенники! Прошу закріпити здобуті знання за допомогою презентації та відео!  Бажаю успіхів!!!






___________________________________________________________________________________


Добрий день, шановні шестикласники та шестикласниці!
Дякую за роботу на уроці!!! Прошу ще раз прочитати текст про хліб та порозмірковувати над тим, що корисного ви взяли з цієї розповіді. Бажаю успіхів!!!





Немає коментарів:

Дописати коментар